torsdag 20 augusti 2015

Göteborg

Förra veckan var chefen snäll mot mig och lät mig bo kvar i Göteborg istället för att behöva åka fram och tillbaka i onödan.
Vilket äntligen gav mig tid att faktiskt komma ut och uppleva Göteborg på riktigt!
Att man kan bli så annorlunda av bara något så enkelt som ett platsbyte är sjukt ändå!

Vet dock inte om det berodde på stan eller bara var en tillfällighet. Men under hela tiden jag var där var jag såhär fånigt glad. Typ som en nykärskänsla.
Senast jag hade en sån känsla som var så extremt som den här var dagen jag tog studenten.
Man går runt och småflinar hela tiden, skrattar typ hela tiden, känner sig pigg, orkar och faktiskt vill göra saker som till exempel att gå ut och träffa folk!
Testade även på utelivet lite när jag ändå var där. Det var i och för sig inte meningen, men att bara ta ett glas går inte! Speciellt inte när man vill göra allt med hela staden! Eller ah, det hade en hel del med sällskapet att göra också!
Och så kul jag hade den kvällen var det vääääldigt längesen jag hade.

Den här vistelsen var nog bra för att jag skulle kunna uppskatta Göteborg och inte bara se det som "en stad långt bort där man bara får slita röven av sig". Nu längtar jag istället till nästa gång jag får åka dit! Vilket jag ska göra inatt.

Sitter just nu på tåget mot Arlanda och ska senare flyga till Bergen i Norge och jobba med metallica.
Det ska bli spännande!
Ska även bli spännande och se om den här förkylningen som tydligen har kommit under natten tänkte blomma ut mer än såhär eller om jag kommer få bli bättre?

Så många frågor!

Det här inlägget tog bara tre dagar att skriva färdigt så jag tänker ge upp nu!

Hörsdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar