torsdag 9 juli 2015

En nystart

Så.. Tog bort alla tidigare inlägg av någon anledning som för stunden kändes jättebra!
Kommer inte riktigt ihåg nu varför.

Händer lite små spännande saker just nu! Ska flyga till Schweiz i övermorgon och köra till London med roxette. Är fett nervös över det.

Försöker även planera lite inför fortsättningen efter den här sommaren. Velar lite mellan att leta nytt jobb eller att försöka plugga upp betygen och komma in på en ljudtekniker utbildning.

Fick höra från min mamma för någon dag sen att jag har en släkting som jobbar på svt som skulle hjälpa mig att komma in på dit!
Känns ju nästan som något att satsa på ändå.

Blev även tvingad till att börja blogga igen, hade en tanke om att ta bort den här helt men det var väl tur att jag inte gjorde det.
Sånt jävla jobb att fixa headern och grejer!
Ska försöka hålla mig mer till den positiva sidan av livet nu och styra upp saker åt rätt håll.

Nu gör vi det här!

"Du kan inte vinna om du inte köper lotten."

Hörsdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar